Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T21:25:17+01:00
Promienie słoneczne przygaszają światło gwiazd, gwiazdy są ale ich po prostu nie widać. zima kiedy słońce swieci krócej i nie jest juz tak mocne jak latem mozmy nawet w dzień dostrzec księżyc i gwiazdy
3 3 3
2010-02-07T21:38:26+01:00
W dzień słońce oświetla naszą planetę i przestrzeń blisko niej , dlatego w dzień widzimy niebieskie niebo . Słońce wszystko tak oświetla że przez tą jasność nie możemy z Ziemi wyróżnić jakich kolwiek gwiazd