Odpowiedzi

2009-10-09T14:26:03+02:00
Bytom,11.10.08r

DROGI PRZYJACIELU

Bardzo wiem jak nie lubisz czytać książek,więc
spróbuję przekonać cię że książka potrafi być naprawdę ciekawa i interesująca.
Lektura napisana jest przez Marka Twaina.
tomek bohater książki jest bardzo fajnym chłopcem.
Bardzo lubi kąpać się w rzece,ma kręcone, rude włosy i bardzo lubi płatać figle rodzinie.
tomek ma bardzo bujną wyobraźnie,i nie ma czasu na nic.
tomek nosi bluzkę(koszule) i spodnie na szelkach wypełnione po brzegi kieszenie z
bardzo różnymi rzeczami.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T14:29:22+02:00
Grecja 10.10.2009r
Cześć Tomku przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia z naszej klasowej wycieczki. jest tu pięknie szkoda że niema cię znami podziwiam twój opór i wytrwałość .
Angelika
PS.Odpisz
3 3 3