Odpowiedzi

2010-02-07T21:42:32+01:00
"Jestem szczęśliwym nastolatkiem, ponieważ mam kochającą mnie rodzinę i zaufanych przyjaciół."
2010-02-07T21:45:15+01:00
Jestem szczesliwy poniewarz nie pale nie pije mam durzo przyjaciol do okola jestem szanowany jestem kochajacy przez rodzicow wyznaje wiare w boga Jezusa co mi potrzeba do zycia oprucz wiary reszta sama jaskos przyjdzie jestem szczery z rowiesnikami. mam nadziej ze pomoglem ci.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:49:25+01:00
Jestem szczęśliwym nastolatkiem.
Wyżej podaną tezę postaram się udowodnić przytoczonym argumentem.
Niewątpliwie jestem szczęśliwą dziewczyną. Moje życie jest wielkim darem dla mnie i dla moich bliskich. Chodzę do szkoły i dobrze się uczę. Mam wielu rówieśników, z którymi jestem zaprzyjaźniona.
Od roku jestem zakochana w moim chłopaku Jacku. Spotykam się z nim w czasie wolnym co sprawia, że moje życie nabiera wielu barw i każdy dzień jest piękniejszym od poprzedniego.
Moja kochająca rodzina jest zawsze blisko mnie gdy ich potrzebuje. Zawsze mogę na nich liczyć. Przede mną jest całe życie, które ułożę sobie tak jak chcę.
Uważam, że podanym argumentem udowodniłam słuszność tezy. Każdy powinien cieszyć się ze swojego życia. Żyjemy w wolnym kraju i powinniśmy byc dumni z bycia Polakami.


mam nadzije, że się spodobało :)