Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:53:46+01:00
2. Każdy ma inne zainteresowania, moje byc może trochę różnią się od innych. Zwykle nie lubię spędzać czasu przy komputerze lub uprawiając sporty. Moją prawdziwą pasją jest muzyka. W każdym wydaniu, jednak preferuję rock i country. W moim domu muzyka pobrzmiewa całą dobę, jest dla mnie jak tlen. Lubie słuchać muzyki a także ją tworzyć, to moje hobby. Siadam wtedy z gitarą przy oknie, biorę do ręki ołówek i kartkę. Muzyka sama do mnie przychodzi. Patrzę przez szybę na park który mam za oknem , na niebo a wtedy nuty wpływają mi do głowy. Zwykle najpierw powstaje melodia. Próbuje różnego bicia gitarowego na różnych akordach, wsłuchuję się, smakuję. Gdy znajdę odpowiednie brzmienie łączę wszystkie fragmenty w całość. Słowa zwykle przychodzą z czasem. Dzieje sie to w różnych miejscach. Czasem, idąc do szkoły przychodzi mi do głowy cała zwrotka piosenki. Zapisuję ją wtedy szybko na ręce, by nie zapomnieć. Gdy wracam do domu przelewam słowa na kartkę i dopasowuje do melodii. Tak powstają moje piosenki, których mam już sporo na koncie. Kocham to robić, nic tak mnie nie uspokaja i wycisza. Zwykle gram na gitarze akustycznej, ponieważ tylko ona pasuje do nastrojowych piosenek które tworzę. Gdy moja piosenka jest gotowa prezentuje ją najbliższej przyjaciółce lub rodzinie. Ale moje utwory nie zawsze oglądają światło dzienne. Czasem, przy bardziej intymnych i osobistych tekstach, śpiewam i gram je tylko sobie. To właśnie jest moje hobby. A tak niewiele mi do niego potrzeba. Trochę wyobraźni, trochę fantazji i moja gitara.
6 5 6
2010-02-07T22:01:39+01:00
3.Wolny czas mojej rodziny.

Nazywam się Kamil. Moja rodzina jest nieco miała, ale bardzo ją kocham. Mam kochaną mamę, która zawsze przygotuje wyśmienity obiad, mój tato kocha z nami jeździć na wycieczki rowerowe, a mój brat jest zawsze tak uśmiechnięty, że zawsze mnie rozweseli. Mieszkamy na wsi i mamy wielki sad, w którym wisi moja ulubniona huśtawka. W moim domu zawsze jest ciepło rodzinne i spokój. Rodzice mają tak przeciwne charaktery, że zawsze nasze wycieczki są skomplikowane, ale bardzo interesujące. Mama jest długowłosą blondynką, lecz tata jest przystojnym brunetem. Zawsze staram się pomagać mojemy bratu w zadaniach domowych, lubimy się razem uczyć. Często jeździmy do dziadków, którzy mieszkają w Krakowie. Gdy już u nich jesteśmy wszyscy dobrze się bawimy. Moja rodzina jest bardzo towarzyska i optymistycznie nastawiona na życie. Bardzo kocham moją rodzinę i nie zamienił bym jej na żadną inna!
2 3 2