Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:52:45+01:00
Módlmy się za naszych kolegów i koleżanek, za naszą rodzinę aby była zdrowa i żeby była zawsze przy nas. Ciebie prosimy...

Módlmy się za pokój na świecie i aby wszystkie sąsiednie kraje byli zjednoczeni. Cibie prosimy....

Módlmy się za ciężko chorych, aby wyzdrowiali i żyli pełnią życia. Ciebie prosimy...

Módlmy się za grzesznych, aby przestali czynić zło tylko dobro. Ciebie prosimy...

liczę na najlepszą .
2010-02-07T21:54:26+01:00
Módlmy się za chorych i poszkodowanych, aby gdybyśmy my byli w potrzebie oni nam pomogli..

Miałam coś takiego :P
2010-02-07T21:57:18+01:00
Pnie Boze modlmy sie o zdrowie i blogoslawienstwo wszystkich ludzi na ziemi zeby nas wierzacych w ciebie nie dotknol taki bol ani cierpienie ja na haiti modlmy sie o Jana Pawla 2 Karola Wojtyle by wystawiono go na oltarze i ukazano swietym ciebie prosimy.