Odpowiedzi

2010-02-07T21:59:41+01:00
Czyli, że posiada 4 cechy: punkt przylożenia, kierunek ,zwrot ,wartość. Inny przykład Siła.
Ruch opóźńiony torem jest linia prosta a prędkośc maleje.
Ruch przyspieszony prędkość zwiększa się o o tyle samo w jednakowych odstępach czasu a przyspieszenie jest stałe.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T22:00:41+01:00
Prędkośc jest wielkością wektorową ponieważ posiada wektor czyli tak jakby miarkę w której zawarty jest kierunek, zwrot i warośc. inną wielkością wektorową jest ruch.
Ruch przyśpieszony jest to ruch który ma dodatkową siłe którą oznaczamy a. Ta siła przyspiesza prędkośc ciała. Ruch opóźnionyjest to ruch który posiada dodatkową siłe która opóźnia prędkośc ciała.
3 4 3
2010-02-07T22:06:25+01:00
Wielkość wektorowa to taka wielkość dla określenia której trzeba podać punkt przyłożenia, kierunek, zwrot i wartość liczbową (przykłady to siła, prędkość).
Ruch przyspieszony to taki ruch gdzie przyrost prędkości poruszającego się ciała wzrasta o tą samą wartosć w jednakowych odstępach czasu. Ruch opóźniony to też ruch przyspieszony tyle że wartość przyspieszenia jest ujemna.
2 3 2