Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T22:01:35+01:00
A = F / m
gdzie F to siła
m to masa
a to symbol przyspieszenia
Jednostką jest metr na sekundę do kwadratu, czyli m/s2
2010-02-07T22:02:59+01:00
Przyspieszenie obliczamy z przyrostu prędkości i czasu oznaczamy literą a jednostką jest m/s2

a= delta V/delta t
nie mam na klawiaturze symboli delta to trójkąt
V -prędkość wyrażona w metrach na sekundę
t-czas wyrażony w m
z definicji wiadomo że przyspieszenie jest to przyrost prędkości w jednostce czasu