Odpowiedzi

2009-10-09T14:41:55+02:00
Meine Mutter Hosen tragen gerne.
Magda welche deine Lieblings Farbe ist?
Kosten sie wie viele Pantoffeln?
Der Pullover ist für die Wege.

Chyba tak :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-09T14:53:07+02:00
1. Meine Mutter trägt gerne Hosen.
2. Magda, welche ist deine lieblingsfarbe?
3. Wie viel kostet diese Schuhe?
4.Der Pullover ist zu teuer.
1 5 1
2009-10-09T15:02:48+02:00
Meine Mutter Hosen tragen gerne.
Magda welche deine Lieblings Farbe ist?
Kosten sie wie viele Pantoffeln?
Der Pullover ist für die Wege.

Moja mama chętnie nosi spodnie.
Magda jaki jest twój ulubiony kolor?
Ile kosztują kapcie?
Sweter jest za drogi.

To jest napewno dobrze:)
Uwież niemiecki to moja mocna strona!!!
Jak by co pisz na priv:)
1 1 1