Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T14:39:42+02:00
96 zł ---- 100%
x ----- 110%

100x = 96 * 110
100x = 10560 / :100
x = 105,6zł

20 ---- 100%
25 ----- x

20x = 2500 / :20
x= 125%

Odp. liczba uczniow wzrosla o 25 %
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2009-10-09T14:39:52+02:00
96zł*10%
96zł*10/100
960/100=9,6

96zł+9,6=105,6

  • Użytkownik Zadane
2009-10-09T14:40:24+02:00
Plecak wyniesie -96,96 zł

Liczba uczniów zwiększyła się o 25 %