Odpowiedzi

2010-02-07T22:20:04+01:00
31r.p.n.e.-koniec republiki początek cesarstwa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T22:22:10+01:00
Rewolucja neolityczna - określenie przejścia z koczowniczego trybu życia związanego ze zbieractwem i łowiectwem do osadniczego trybu życia związanego z rolnictwem.

338p.n.e- bitwa pod Cheroneą
333 p.n.e- bitwa pod Issos
264 p.n.e- wybuch I wojny punickiej
264-241 p.n.e-I wojna p unicka
31 p.n.e- bitwa pod Akcjum
131- kodyfikacja prawa pretorskiego
2 5 2