Odpowiedzi

2010-02-07T22:41:04+01:00
Michał: x+5+1
grzegorz: x+5
weronika: x x-2=(x+5+1)÷2

Więcej chyba nie da się oblivczyc nie wiem czy to Ci pomoże ale zawsze cos:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T23:01:57+01:00
Grzegorz jest 5 lat starszy od Weroniki, która dwa lata temu była dwa razy młodsza od Michała, który obecnie ma tyle lat ile Grzegorz będzie miał za rok. Po ile lat mają obecnie Grzegorz, Michał i Weronika.

G:x+5
W:x
M:x+5+1

2(x-2)=5+x+1
2x-4=6+x
x=10

W:10
G:15
M:16
1 5 1