Odpowiedzi

2010-02-07T22:51:57+01:00
Czarodziejska miotła... podobna do miotły Harrego Pottera... drzewo z jakiego jest wyrzeżbiona jest magiczne i bardzo tajemnicze... czasem wydaje mi się, iż nawet zamontowane są do nich niewidzialne siodełka... ponieważ inaczej byłoby im niewygodnie... zawsze marzyłam o takiej miotle... Superszybka latająca miotła... to jest coś:)


wystarczy tyle...? pozdrawiam papa;***
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T23:03:55+01:00
Ten przedziwny przedmiot, który wyglądał jak zwykły pierścień, dawał piękny złoto-biały blask, którego nie da się opisać. Spoglądając na niego, poczułem się bardzo szczęśliwy. Wydawało mi się, że mogę więcej niż wcześniej. Gdy go założyłem, moja ręka stała się bardzo umięśniona. Po chwili całe ciało wypełniło się mięśniami, a głowa puchła od nadmiaru wiedzy.
Rzecz, którą miałem na palcu, była złotego koloru, posiadała niezwykle piękne zdobienia i wręcz kusiła, aby założyć ją na palec.