Proszę o wykonanie tych punktów:
a) oblicz średnią roczną temperaturę powietrza
b) obicz roczną amplitudę powietrza
c) tego nie trzeba
d) oblicz wysokość górowania Śłońca w dniu 21.03 i 23.09, 22.06 oraz 22.12
dane w załączniku
PILNE !!! ZA 46 PKT !!!

3

Odpowiedzi

2010-02-07T23:10:37+01:00
A) ok. 14* C , nie wychodzi dokładnie
b) 22,4*C
d) hs. 90-35,42=54*58' dla 23 9 21 3

hs. 90-35,42+23,27=78,28 dla 22.06
hs. 90-35,42-23.27=21,31


tyle mi wyszło mam nadzieję, że dobrze
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T23:19:37+01:00
A
171,5:12=14,2=14⁰C
b
1517:12=126,4=126mm

21.03,23.09
h=90-x
h=90-35'42⁰
h=54'58⁰
22.06
h=90+x-139'46⁰
h=90-+54'58-139'46⁰
h=5'12
22.12
h=54'58⁰+x-139'46⁰
h=90+35,42-139'46⁰
h=14'04⁰
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T23:19:45+01:00
A) 14.291666
b) 26.2-3.8= 22.4
d)przesilenie letnie 21.06
35stopni 42'- 23stopnie 15'=12stopni15'
90 stopni-12stopni 15'= 77 stopni 45 minut
zimowe 22.12
23 stopnie 27' + 32 stopnie 42'= 56 stopni 09 '
90stopni- 56 stopni 09 '=33 stopnie 51'
przesilenie wiosenne
przesilenie wiosenne 21.03 jesienne 23.09
90stopni - 35stopni 42'=54 stopnie 18 '