(Wstawiłam PO, bo nie wiedziałam co innego wstawić :P.)
Takie nietypowe zadanie. :P
Chciałabym jakieś naprawdę interesujące i pomocne strony na temat egzaminu gimnazjalnego. No nie wiem... Np. testy próbne, jak się uczyć, jak przygotować, wiedza... Żebym zdała :D
Mój los w Waszych rękach :P ;)
Z góry dzięki :*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T23:06:50+01:00
Zdac to zdasz, nawet jak napiszesz na 0 ;d
http://edukacja.gazeta.pl/edukacja/0,101855.html <tutaj wszystko znajdziesz
2010-02-07T23:08:37+01:00
Nie masz co się martwić, ponieważ ile punktów z egzaminu gimnazjalnego nie zdobyła to i tak zdasz. To nie matura:D Więc przestań zadręczać się nauką :P
2010-02-07T23:21:02+01:00
Powiem jak się przygotowywałem.

1. Ucz się systematycznie.
2. Ucz się tak abyś rozumiała daną regułkę i kojarzyła sobie z czymś co najbardziej Ci dana rzecz przypomina.
3. Rozwiązuj sobie zadania, zaczynając najpierw od tych łatwych potem do najtrudniejszych. Nie ma co się porywać na głęboką woda. Planuję zdawać za rok maturę rozszerzoną z chemii i rozwiązuje sobie codzinnie od 5- 10 zadań. Co miesięcznie daje mi ok. 1300 zadań.
4. Nie powtarzaj wszystkiego przed egzaminem, bo wyjdzie z tego całkowita klapa, wszystko Ci się pomiesza.
5. Najlepiej kup sobie jakąś książkę z zadaniami i powoli zacznij rozwiązywać, po pewnym czasie zauważysz, że zadani się powtarzają.
6. Jak czegoś nie rozumiesz, albo nie wiesz pytaj się zawsze nauczyciel, wkońcu od tego są w szkole. Zawsze coś Ci się później będzie kojarzyło, że o to pytałaś, albo coś w tym stylu.
7. Duży wpływ ma rozwiązywanie choćby takich zadań jak na tej stronie.
8. Pamiętam, że było dla mnie dużym zakoczeniem jak na teście trzeba było opisać jednego z bohaterów " Kamieni na szaniec". Nie wolno panikować tylko pomyśleć jak trzeba wybranąć z sytuacji. Pisałem, że bohater jest średniego wzrostu, gdzie jest to pojęcie względne, bra udział w wielu akcjach itp. Nie wolna dosłownie wtajemniczać się w dany temat jak nie jest się pewnym. Jak pamiętam dostałem chyba 13p na 15.


Kup sobie Victor gimnazjalista tam są dobre powtórki.
Polecam również stronę www.cke.edu.pl. Mają tam wszystkie arkusze z poprzednich lat.

Pozdro i mam nadzieję, że jakoś pomogłem.