Potrzebuję tytułu filmu, w którym pojawiły się nazwy typu "uśmiech numer 1, 2, 3, 4, 5, 6" w zależności od sytuacji. Ostatnio leciał w telewizji, ale niestety nie zanotowałem tytułu. :) Dam naj, jeżeli komuś zależy, pozdrawiam :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T09:39:56+01:00
Tytuł tego filmu to " Wgraj randkę".
2010-02-08T09:42:51+01:00
2010-02-08T15:34:41+01:00
Tytuł tego filmu to "Wygraj randkę". Wyreżyserował go Robert Luketic