Odpowiedzi

2010-02-07T23:30:03+01:00
H=1/2gt²
t=√(2h/g)=√(40/10)=2s

t=2s

pozdr
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T23:31:35+01:00
S=a*tkwadrat/2
t=pod pierwiastkiem 2s/a
t=pod pierwiastkiem 2*20 m/ 10 m/s2 = pierwiastek z 4 czyli 2
t=2
1 1 1
2010-02-07T23:34:28+01:00
Dane:
h=20 m
g= 10 m/s2
szukane:
t=?
h= gt2/2 ?*2
2h= g t2/ :g
t2= 2h /g
t= pierw z 2 h/g
t= pierw z 40 m /10 m/s2
t= pierw z 4 s2
t= 2 s
odp:ciaało spadało 2 s.

1 5 1