Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T23:38:55+01:00
Jałmurzna to tak zwane "dawanie na tace"... ludzie dają drobne pieniądze tak jakby dla zwyczaju... to nie jest dokonca dobroczynność, dobroczynność to podarowanie większego daru lub naprzykład pomoc w sprzątaniu kościoła... lub przygotowywanie pierwszej komunii świętej ...

trudno to wytłumaczyc jeśli nic Ci nie pomogłam to trudno ale mam nadzieje ze moja odpowiedż Ci się przyda:) pozdrawiam;**
1 1 1
2010-02-07T23:39:32+01:00
Moim zdaniem jałmużna jest to dar od serca dla osoby potrzebującej a akcja dobroczynna jest to zbiór funduszy dla określonej liczby osób np chorych na raka
2 2 2
2010-02-08T00:28:07+01:00
Jałmuzna - jest to pomoc najcześciej finansowa skierowana bezposrednio do osób biednych i potrzebujacych.
Jest to uczynek miłosierny względem ciała.

dobroczynnośc-to bezinteresowna pomoc materialna lub duchowa.
może to byc zarówno dobry uczynek wzgledem ciała jak i względem duszy

jedno i drugie jest dobre i potrzebne
jesli chodzi o róznice to moim zdaniem jałmuzne dajesz osobiscie
natomiast z dobroczynnoscią jest różnie , bo mozna pomagac osobiscie, można tez za czyimś pośrednictwem poprzez różnego rodzaju akcje i instytucje
2 2 2