Odpowiedzi

2009-10-09T15:22:03+02:00
D mosiądzu = 8440 kg/m3

d = m/V

V = m/d

V = (20/100)/8440 = 0,000023 m3 = 0,000023*1000 dm3 = 0,000023*1000*1000 cm3 = 23 cm3
44 4 44
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T16:21:55+02:00
Gęstość mosiądzu = 8440 kg/m³

d = m/V (d = gęstość, m - masa, V - objętość)

po przekształceniu:

V = m/d

Tak więc:
V = (20/100) ÷ 8440 = 0,000023 m³ = 0,000023 x 1000 x 1000 cm³ = 23 cm³

zamiast "/" zrób kreskę ułamkową
x - to "razy"
32 4 32