Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T08:02:49+01:00
Był zbudowany podczas wojny trojańskiej.Ukryli sie w nim wojownicy greccy w czasie,kiedy było oblężenie Troi i upozorowali odejście od oblężenia.Obrońcy miasta wciągnęli konia do środka co okazało się zasadzką.Grecy w nocy wyszli z niego i otworzyli bramę swojej armii i ruszyli do oblężenia.

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
1 5 1
2010-02-08T08:04:37+01:00
Koń trojański jest to zemsta Odyseusza na Achajów . Jest to wielki, drewniany koń ,który wydawał się prezentem ,a był zasadzką. W środku było mnóstwo greków czekających aż Achajowie zasną ,a oni na nich naskoczą i zabiją.
Koń trojański to wielka budowla wykonana przez Odyseusza - jest to zemsta !