Odpowiedzi

2009-10-09T15:08:18+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T15:12:38+02:00
Waga brutto - 0,75kg
Waga netto - x
Waga opakowania - 4% * 0,75

x = waga brutto - waga opakowania
x = 0,75kg - 4*0,75kg / 100
x = 0,75kg - 3kg/100
x = 0,75kg - 0,03kg
x = 0,72kg

Waga czekoladek wynosi 0,72kg.

Jesli pomogłem uznaj to za najlepszą odpowiedz :P
110 4 110
2009-10-09T15:14:15+02:00
X = 0,75kg - 4*0,75kg / 100
x = 0,75kg - 3kg/100
x = 0,75kg - 0,03kg
x = 0,72kg
52 3 52