Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T09:07:03+01:00
Dane:
a - długość = 1 m
b - szerokość = 0,6 m
c - grubość = 0,5 m
δ - gęstość styropianu = 12 kg/m³
szukane:
m - masa styropianu = ?
wzór
m = δV
V - objętość styropianu = abc
m = δabc = 12 razy 1 razy 0,6 razy 0,5 = 3,6 kg
odp
masa styropianu wynosi 3,6 kg
1 5 1
2010-02-08T14:53:53+01:00
Obliczam objętość paczki:

V=a*b*c
V=1*0,6*0,5=0,3 m3

gęstość wynosi: 12 kg/m3 to oznacza, że:

12kg - 1 m3
x kg - 0,3 m3

x kg= 12*0,3/1= 3,6 kg

Widocznie w odpowiedzi jest błąd.