Odpowiedzi

2010-02-08T09:11:13+01:00
Całe gospodarstwo-x
x-0,55x-0,3x=0,15x(tyle zajmują łąki)
0,15x=96,75ha
x=96,75÷0,15=9675÷15
x=645ha

Gospodarstwo ma obszar 645ha.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T09:14:55+01:00
Ziemia orna = 0,55
lasy = 0,3
gospodarstwo = ?
pozostałe = 96,75

1-0,55-0,3=0,15 (tyle gospodarstwa stanowi pozostałe)

0,15 = 96,75 ha
1 = x ha

0,15x = 96,75 | podzielić przez 0,15
x = 645

Odp. Całe gospodarstwo ma 645 hektarów (ha).
1 5 1
2010-02-08T10:05:34+01:00
X - gospodarstwo
x - 0,55x - 0,3x = 0,15x
0,15x = 96,75 | : 0,15
x = 645ha
Całe gospodarstwo zajmuje 645 ha