Odpowiedzi

2009-10-09T15:18:34+02:00
Wspolrzedne geograficzne,
np. parki, lasy,
pogode
Trasy
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T15:18:34+02:00
- aktualny czas
- prędkość
- kierunek jazdy
- następny manewr
- czas podróży
- czas do zakończenia podróży
- nazwy ulic
- ilość km do końca podróży

u mnie jeszcze są:
- skala mapy
- widok 2D/3D
5 4 5
2009-10-09T15:31:45+02:00
GPS pokazuje współrzędne geograficzne,wszchody i zachody słońca,średnią prendkość podróży,północ
3 1 3