Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T10:09:13+01:00
Pierwszy to był Przemysław II potem Wacław II następnie Władysław Łokietek a na końcu Kazimierz Wielki
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T10:18:54+01:00
pszemysław II nastepnie Wacław II potem Władysłaf Łokietek a na koncu chyba Kazimiesz wielki


dasz najj odp
2010-02-08T11:50:18+01:00
Na początku swoich rządów tego próbował dokonać Król Przemysław II następnym był Król Wacław II ostatecznie zjednoczył kraj po rozbiciu dzielnicowym Król Władysław Łokietek. Ostatnim polskim Królem który centralizuje administrację państwową i wzmacnia państwo polskie to Król Kazimierz Wielki.