Proszę o pomoc!
Podajcie mi współrzędne geograficzne:
Etny, Pekinu, Ottawa, Meksyk, Kair, Kapsztad, Canberra, Góra Strzeleckiego.
Podaj nazwe miast z tych współrzędnych:
38 stopni N, 24 stopni E
28 stopni N, 87 stopni E
33 stopni S, 70 stopni W
23 stopni S, 43 stopni W
78 stopni S, 107 stopni E

Proszę o szybką odpowiedź i jak komuś to pomoże to www.mapy.google.pl <-- ja nie umie znaleść

3

Odpowiedzi

2009-10-09T15:26:00+02:00
Etny,
Pekinu,
Ottawa,
Meksyk,
Kair,
Kapsztad,
Canberra,
Góra Strzeleckiego.
Podaj nazwe miast z tych współrzędnych:
38 stopni N, 24 stopni E Ateny
28 stopni N, 87 stopni E Mont Ewerest
33 stopni S, 70 stopni W Aconsoncagua
23 stopni S, 43 stopni W Campos
78 stopni S, 107 stopni E Marchiona
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T16:14:04+02:00
38 stopni N, 24 stopni E ATENY
28 stopni N, 87 stopni E KATAMANDU
33 stopni S, 70 stopni W SANTIEGO
23 stopni S, 43 stopni W RIO DE JANEIRO
78 stopni S, 107 stopni E WOSTOK

ETNA
33°N 46°E

PEKIN
39°N, 116°E

OTTAWA
45°N, 075°W.

MEKSYK
19°N, 99°W

KAIR
30°N, 31°E

KAPSZTAD
34°S, 18°E

CANBERRA
35°S, 149°E

GÓRA STRZELECKIEGO
40°S, 148°E
71 4 71
2009-10-09T16:15:52+02:00
38 stopni N, 24 stopni E Ateny
28 stopni N, 87 stopni E Mont Ewerest
33 stopni S, 70 stopni W Aconsoncagua
23 stopni S, 43 stopni W Campos
78 stopni S, 107 stopni E Marchiona
17 3 17