Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T15:56:41+02:00
340*9/17=180liczba mężczyzn zatrudnionych w 2007r.
340-180=160 liczba kobiet zatrudnionych w 2007r.
340*1/5=68wzrosła
340+68=408 tyle osób było zatrudnionych w 2008r.
68-15=53 kobiety zatrudnione w 2008r.
4 4 4
2009-10-09T17:30:41+02:00
340x9/17 = 180 mężczyzn
340-180 = 160 kobiet rok 2007
340x1/5 = 68
340 + 68 = 408 osób w 2008r
180 + 15 = 195 mężczyzn
408 - 195 = 213kobiet

Odp. W 2008 r zatrudnionych w tej firmie było 213 kobiet.
7 3 7