Odpowiedzi

2009-10-09T15:51:47+02:00
340*9/17=180mężczyzn
340-180=160kobiet rok 2007
340*1/5=68
340+68=408 osób w 2008r
180+15=195mężczyzn
408-195=213kobiet

W 2008r było 213kobiet
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T15:53:54+02:00
Rok 2007

340 × 9/17 = 3060/17 = 180 mężczyzn

rok 2008

340 × ⅕ =340/5 = 68
340 +68 = 408
180+15=195
408-195=213

Odp. W 2008 roku firma zatrudniła 213 kobiet.

Ps. Liczby pisane np tak - 3060\17 znaczą ułamek.

:)
32 4 32