Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T10:57:20+01:00
Roślin ;
-są doskonale przystosowane do oddychania w wodzie,
- mogą swobodnie przemieszczać się dzięki korzeniom które nie są utwierdzone w podłożu,
- potrafią przeżyć w każdych warunkach,,
- niektóre mają specyficzną budowę,

zwierząt;
- posiadają łuski które zmniejszają tarcie,
- płetwy umożliwiają poruszanie się,
- mogą przeżyć w głębinach dzięki specjalnej budowie,
- majhą zdolność wyczuwania niebezpieczeństwa.

liczę na naj
24 4 24
2010-02-08T10:58:44+01:00
U zwierząt to to że np. kaczka-jej pióra nie przepuszczają wody,nie topią się, a u ryb-mają skrzela, łuski, przystosowane są do życia pod wodą. U oślin jest już trudniej ale nie przewracają się w wodzie, mają korzenie oddechowe. Mam nadzieję że pomogłam:) Pozdrowienia...xd
10 2 10