Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T10:59:15+01:00
- kręgowce posiadają kręgosłup a bezkręgowce nie,
-odżywiają się zupełnie inaczej,
- prowadzą inny tryb życia
- inaczej wyglądają
- różniece w oddychaniu
5 3 5
2010-02-08T11:00:26+01:00
1. kręgowce mają kręgosłu a bezkręgowce nie mają go.
2.inaczej oddychają
3. inaczej wyglądają
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T11:04:39+01:00
Cechy kręgowców - bezkręgowce nie mają tych cech

dobrze wykształcony szkielet wewnętrzny zbudowany z tkanki chrzęstnej lub kostnej, składający się ze szkieletu osiowego, szkieletu pasów i kończyn

szkliwo pokrywające szkielet skórny (pancerz, łuski) lub zęby

skóra składająca się z wielowarstwowego naskórka i ze skóry właściwej

bardzo dobrze rozwinięte narządy zmysłów: wzrok, słuch, węch, zmysł równowagi, dotyku i termorecepcji

pęcherzykowate oczy, będące w rozwoju zarodkowym uwypukleniami mózgu; osłonięte powiekami (górną, dolną i migotką)

dobrze rozwinięty układ krwionośny
1 5 1