Odpowiedzi

2010-02-08T11:02:23+01:00
Odpowiem na przykładzie żaby/
Nie składają jaj na lądzie, bo kijanka nie jest przystosowana do życia na lądzie, lecz w wodzie, bo posiada skrzela ;]
3 4 3
2010-02-08T11:04:03+01:00
Wyjście na ląd uniemożliwłoby rozwój zewnętrzny zarodka.Płazy składają jaja do wody gdzie samiec polewa spremą złożony przez samicę skrzek. Mam nadzieję że pomogłam:) Pozdrawiam:)
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T11:09:58+01:00
Witam
Plazy skladaja jaja do wody a nie na ladzie ,gdyz tam nastepuje dalszy rozwoj zarodka.
4 1 4