Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T11:17:07+01:00
Ma takie znaczenie ,że dzięki temu woda wciąz paruje i pada deszcz .Gdyby tego nie było na świecie zabrakło by wody i wszystkie organizmy by wyginęły
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T11:51:38+01:00
Woda jest niezbędna do życia. Dzięki niej żyjemy my i inne organizmy. Za pomocą niej zmywamy naczynia, podlewamy kwiaty, myjemy się, przyżądzamy jedzenie.
1 1 1