Odpowiedzi

2009-10-09T15:50:15+02:00
Zgadazam się z tymi słowami, ponieważ (podam przykład)
jestem szczęśliwa ale inni nie z jakiś powodów nie...Nie jestem już szczęśliwa, bo moi bliscy nie są szczęśliwi...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T15:50:19+02:00
Zgadzam się ze słowami "człowiekowi nie wystarczy, ze jest szcesliwy,trezba jezscze ,zeby inni nimi byli" . ponieważ gdy człowiek nie będzie wystarczająco szcześliwy jeśli będzie wiedział że inny wokół niego cierpią.. Będzie szczęśliwy dopiero wtedy gdy zobaczy że ludzie go otaczający są szczęśliwi. Gdy człowiek widzi że ktoś jest smutny stara sie mu pomóc i wtedy ten człowiek i on sam jest szczęśliwy.