Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T11:47:47+01:00
Najlepiej otwarcie mamo moge isc z kolega do kina?? pewnie powie nie choc jej nie znam ale dobrze by bylo jakby poszla z wami jakas kolezanka ktora twoja mama zna i lubi bo inaczej brzmi mamo moge isc z kolezanka do kina i z takim kolega niz mamo moge isc z samym kolega do kina.
2010-02-08T11:48:26+01:00
Najlepiej bądź z mamą szczera.Powiedz jej jak jest.Fajnie by było jak byście szli do kina całą paczką,wtedy mama się na pewno zgodzi.