Odpowiedzi

2010-02-08T11:57:56+01:00
Zad 1:
przekątna kwadratu będzie 6 pierwiastków z 2 czyli probień będzie 3 pierwiastki z 2 czyli długośc okręgu=2 pi r czyli 6 pierwiastków z 2 pi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T12:11:12+01:00
R = a pierwiastkow z 2 /2
R=6 pieriwastkow z 2 /2
R = 3 pierwisatki z 2
Długosć okręgu = 2 pi R
długosc okregu = 2*3 pierwiastki z 2 pi
długosc okręgu = 6 pierwiastkow z 2 pi

r= 1/3a
r=4
a= 3*4
a=12