Odpowiedzi

2010-02-08T11:55:42+01:00
Pobudliwość komórki nerwowej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T11:58:45+01:00
Według teorii membranowej w miarę starzenia się
organizmu zmienia się skład błon komórkowych.
Polega to na zwiększeniu zawartości lipidów kosztem
wody, co w znacznym stopniu utrudnia przezbłonowy
transport substancji. Dochodzi zatem do
nagromadzenia się w komórce substancji toksycznych.
2010-02-08T12:00:52+01:00
Odbiór bodźców polega na zamianie różnorodnych sygnałów optycznych, .Przewodzenie impulsów nerwowych we włóknach nerwowych – teoria membranowa