Dajcie mi jakiś opis ,żeby kolega był zazdrosny bo on ma taki :

"Całowanie to przyjemność ,więc pocałuj się dziś ze mną
a tamte wypadki teraz bez znaczenia teraz nowe cele i pragnienia może gdzieś może z kimś "


^^^^ bo my se tak nazłośc opisy piszemy on ma taki opis ,żebym była zazdrosna a wy mi pomóżcie jakiś opis ustawić ,żeby on był zazdrosny plisss :*

2

Odpowiedzi

2010-02-08T12:08:46+01:00
Jesteś piękny... ale nie dziś:-)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T12:11:26+01:00
Sama nie wiem czego chce. Nie ! Juz wiem... Ciebie chce ...

Mój drogi Amorq jak to zrobiłeś?dwa odległe serca w jedno połączyłeś.

:P