Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T12:26:19+01:00
Ogłoszenie!
Dnia xx.xx.xxxx uciekł z Soplicowa i okolic Jacek Soplica. Ma on długie wąsy, jest wysoki. Poszukuję go, ponieważ popełnił zbrodnię: zdradził Polskę i zabił Horeszkę. Wszelkie informacje na jego temat proszę wysyłać na adres: Zamek Horeszki, ul. Zabłocona, nr XY, 88647 Soplicowo
Klucznik Gerwazy
2010-02-08T12:27:25+01:00
1. Ogłoszenie!
Dnia xx.xx.xxxx uciekł z Soplicowa i okolic Jacek Soplica. Ma on długie wąsy, jest wysoki. Poszukuję go, ponieważ popełnił zbrodnię: zdradził Polskę i zabił Horeszkę. Wszelkie informacje na jego temat proszę wysyłać na adres: Zamek Horeszki, ul. Zabłocona, nr zachlapany, kot uciekł.
Klucznik Gerwazy
2. Te związki frazeologiczne oznaczają odmówienie komuś małżeństwa bądź współcześnie spotykania się (chłopak i dziewczyna). Te związki łączy znaczenie