Odpowiedzi

2010-02-08T12:31:18+01:00
Najlepiej kupić brylantyne z woskiem.duzo pomaga.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T12:37:00+01:00
2010-02-08T12:41:46+01:00
- po umyciu przepłucz je strumieniem nieco chłodniejszej wody, może być nawet zakwaszona
- włosy susz od dołu, nigdy gorącym powietrzem
- jedwabne serum do włosów(15ml starcza na jakieś 2 miesiące ponieważ nakłada się na opuszki palców niewielka ilość serum a koszt buteleczki (15ml) to tylko 6 zł
-Maseczka domowa :
Ugnieć banan i zmieszaj go z łyżką miodu. Zmocz głowę ciepłą wodą i wmasuj odżywkę. Owiń włosy folią lub ręcznikiem i pozostaw na 20 minut. Spłucz maseczkę i umyj głowę szamponem. Włosy będą nawilżone i błyszczące.
-Aby włosy matowe nabrały blasku, po umyciu należy nałożyć na nie pół szklanki miodu i udać się na krótki, dwudziestominutowy relaks z maseczka na głowie. Potem wystarczy włosy dobrze opłukać.