Odpowiedzi

2010-02-08T13:04:45+01:00
Analiza: 3x- szerokość 3x+3- długość 66m- obwód całk. Równanie 3x-3+3x=66 6x=66+3 x=11,5 Sprawdzenie: 3*11,5-3+3*11,5=66 34,5+34,5-3=66 66=66 licze na naj
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T13:05:11+01:00
Y-szerokość prostokąta
x-długość prostokąta

Obwód: 2x+2y=66
x=3y-3

2(3y-3)+2y=66
6y-6+2y=66
8y=72
y=9

x=3y-3=3*9-3=24

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T13:05:52+01:00

a długość =3b-3
b szerokość

Ob= 2a+2b
Ob=66
66=2(3b-3)+2b
66= 6b-6+2b
8b=66+6
8b=72 dzielimy przez 8
b=9
a długość wynosi 3*9-3=27-3=24
1 4 1