Przy każdym zdaniu wpisz TAK lub NIE

Stułbia jest zwierzeciem zyjacym w koloniach.

Jej otwór gebowy jest jednoczesnie otworem odbytowym

Stułbia wystepuje w dodach slonych

Do podoża stulbia przytwierdza sie za pomoca stopy

Stułbia oddycha cala powierzchnia ciala.

Stulbia jest przedstawicielem parzydelkowcow

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T13:04:41+01:00
Stułbia jest zwierzeciem zyjacym w koloniach. TAK

Jej otwór gebowy jest jednoczesnie otworem odbytowym NIE

Stułbia wystepuje w dodach slonych NIE

Do podoża stulbia przytwierdza sie za pomoca stopy TAK

Stułbia oddycha cala powierzchnia ciala. TAK

Stulbia jest przedstawicielem parzydelkowcow TAK
17 2 17
2010-02-08T13:06:11+01:00
1. NIE
2. TAK
3. NIE
4. TAK
5. TAK
6. TAK
16 4 16