Odpowiedzi

2010-02-08T13:12:56+01:00
-bezmyślność innych
-brak sprawiedliwości na świecie
-wyzysk i niewolnictwo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T13:25:11+01:00
* nierównomierna produkcja żywności
* wzrastanie liczby ludności świata
* niewłaściwa polityka państwa
* niewłaściwe przechowywanie produktów żywnościowych
* zacofanie cywilizacyjne
* trwające konflikty zbrojne
* wysoki poziom korupcji
1 5 1