Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T13:22:16+01:00
1⁰= 4min
140⁰=560 min
560min = 9h 20 min
12.00 + 9h 20min =21h 20min czasu słonecznego


12 + 9h = 21.00 czas strefowy
1 5 1
2010-02-08T13:27:49+01:00
1°=4min
15°=1h
140°:15°=9h zostaje 5°=5°*4min=-20min
9h20min
Tokio jest na wschód od południka 0° więc czas dodaje się-
12.00+9h20min=21.20-czas słoneczny

czas strefowy
12.00+9h=21.00

odp.w Tokio jest 21.20 czasu słonecznego i 21.00 czasu strefowego
2010-02-08T18:40:49+01:00
1⁰= 4min

140⁰ x 4mni = 560 min

560min = 9h 20 min

12.00 + 9.20 = 21.20 (cz. sł.)

140:15≈9h

12.00 + 9 = 21.00 (cz. str.)