Odpowiedzi

2010-02-08T13:15:31+01:00
- Piękne kobiety Polskie
- Duże i piękne miasta
- Dobrze rozwinięta gospodarka przemysłowa jak i rolna
- Dostęp do przepięknego Morza Bałtyckiego


Myśle, że o takie coś chodzi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T13:17:14+01:00
1. Różnorodność terenu
2. Wiele zabytków (np.zamki, pałace)
3. Wsie, które oddawają charakter wcześniejszych lat
4. Dobrze rozwinięta gospodarka rolna i przemysłowa
1 5 1