A.podczas transportu 6% jajek uleglouszkodzeniu.Ile procent jajek zostalo nie uszkodzonych
b.kolarz przejechal 65% trasy wyscigu.jaki procent calej trasy pozostal mu do pokonania?
c.podczas glosowania 30% obecnych na zebraniu bylo za przyjeciem wniosku 59%-za odrzucenie a pozostali wstrzymali sie od glosu ile % obecnych na zebraniu wstrzymalo sie od glosow?

3

Odpowiedzi

2009-10-09T16:24:13+02:00
A) 100%-6%=94%
b) 100%-65%=35%
c) 100%-(30%+59%)=100%-89%=11%


1 5 1
2009-10-09T16:28:28+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T16:54:49+02:00
A). 100%-6%=94%
Odp: 94% jajej nie zostało uszkodzonych.
b). 100%-65%=35%
odp: Zostało mu 35% trasy do przejechania
c). 30%+59%=89%
100%-89%= 11%
Odp: Wstrzymało się 11% obecnych.
2 4 2