1. Słońce góruje dwukrotnie w ciągu roku w zenicie w miejscowości:( tylko jedna miejscowość)
Helsinki (Finlandia)
Murmański (Rosja)
Kurytyba (Brazylia)
Wellington ( Nowa Zelandia)
Libreville (Gabon)

2. Noce polarne występują w pewnym okresie roku w miejscowości:
Helsinki (Finlandia)
Murmański (Rosja)
Kurytyba (Brazylia)
Wellington ( Nowa Zelandia)
Libreville (Gabon)

3

Odpowiedzi

2010-02-08T13:42:20+01:00
1.Wellington ( Nowa Zelandia)
2.Helsinki (Finlandia)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T13:43:03+01:00
Słońce góruje dwukrotnie w ciągu roku w zenicie w miejscowości: 66° 33 Wellington ( Nowa Zelandia).

2.Helsinki (Finlandia)
2010-02-08T18:47:36+01:00
1.
Wellington ( Nowa Zelandia)

2.
Helsinki (Finlandia)