KLASA SZÓSTA....!




















zad 1...
Oblicz :
a) (-2 +5)x (-3) =
b) ( 4 - (-6)) : (-2)=
c) (-13 - 8) : (-3 + 10 ) =
d (12 - 18 ) - 17-(-3))=
10 - 15
(TE 10 -15 TO POD UŁAMKIEM POWINNA BYŚ TAM KRESKA ALE JA NIE UMIEM WIĘC JEST TAK I UWAGA! KTO NIE ROZWIĄŻE TEGO CAŁKOWICIE A ROZWIĄZE TYLKOZ WYNIKIEM TO JAK SAM WYNIK TO ZGŁASZAM BŁEDNĄ ODPOWIEDZ !!)

zad2
Dla liczb a=-5 i b=-9 wpisz wynik podanych działań .

................
a+b
................
b-a

...............
axb

...............
(-a) x b

...............
a-b

...............
a+ (-b)

..............
a:(-b)

.............
(-b) : (-a)



I JAK KTOŚ MA ĆWICZENIA DO KLASY 6 ( MATEMATYKA Z PLUSEM ) TO PROSZĘ W ŻÓŁTYCH ĆWICZENIACH (LICZBY WYMEIRNE) ZAD 17 Z KAKTUSEM , 11 , 12 , 13 , 14 , 18 JEŚLI KTOŚ BĘDZIE TO MIAŁ BEZ ZASTANOWIENIA NAJ A JEŚLI KTOŚ NIE BĘDZIE MIAŁ NA NAJ NIE MOŻ ELICZYĆ CHOCIAŻ JEDNO ZTYCH ZADAŃ !!!!!!!!!!!!!!!!!)





2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:04:43+01:00
Zad.1
a) (-2 +5) * (-3) = 3*-(3) = -9
b) ( 4 - (-6)) : (-2)= (4+6):(-2) = 10:-(2) = -5
c) (-13 - 8) : (-3 + 10 ) = -21:7 = -3
d) odp. w załączniku

zad.2
Dla liczb a=-5 i b=-9 wpisz wynik podanych działań .

a+b= -5+(-9) = -5-9 = -14

b-a = -9-(-5) = -9+5 = -4

axb = -5*(-9) = 45

(-a) x b = -(-5)*-(9) = 5*(-9) = -45

a-b = -5-(-9) = -5+9 = 4

a+ (-b) = -5+(-(-9)) = -5+9 = 4

a:(-b) = -5:(-(-9)) = -5:9 = -5/9

(-b) : (-a) = -(-9):(-(-5)) = 9:5 = 9/5 = 1i4/5
2 5 2
2010-02-08T14:21:55+01:00
Zad.1
a) (-2 +5) * (-3) = 3*(-3) = -9
b) ( 4 - (-6)) : (-2)= (4+6):(-2) = 10:-(2) = -5
c) (-13 - 8) : (-3 + 10 ) = -21:7 = -3
d) -6 _20=-18 4
-5 5
zad.2


a+b= -5+(-9) = -5-9 = -14

b-a = -9-(-5) = -9+5 = -4

axb = -5*(-9) = 45

(-a) x b = -(-5)*-(9) = 5*(-9) = -45

a-b = -5-(-9) = -5+9 = 4

a+ (-b) = -5+(-(-9)) = -5+9 = 4

a:(-b) = -5:(-(-9)) = -5:9 = -5/9

(-b) : (-a) = -(-9):(-(-5)) = 9:5 = 9/5 = 1i4/5
2 4 2