Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T13:50:38+01:00
Mech rośnie po północnej stronie
w południe stań tyłem do słońca twoja głowa wskazuje północ
w nocy gwiazda polarna wskazuje północ
2010-02-08T13:51:09+01:00
Szukasz mchu od strony której rosnie jest północ stajesz przodem do północy i za soba masz południe po prawej rece masz wschod a po lewej zachod
2010-02-08T15:16:43+01:00
1)przez kompas
2)gdy jest 12.00 w południe stań tyłem do słońca , a twój cień będzie wskazywał północ
3)na drzewie mech zawsze rośnie od strony północnej