Odpowiedzi

2009-10-09T16:37:19+02:00
-samochód
-rower
-komputer
-światło
-muzyka
-telewizja
-samolot
-książki
-ogień
-pociąg
-elektryka
-kwiaty,drzewa

zrobiłem 2 więcej może być ???
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T16:40:06+02:00
Teoria heliocentryczna kopernika
wynalezienie telefonów
wyn.komórek
znalezienie węgla i wykorzystanie go
skonstruowanie samochodu
skonstruowanie samolotu
lot w kosmos
odnalezienie wielu planet
wynalezienie ognia
wynalezienie laserów,komputerów itp.