Odpowiedzi

2010-02-08T14:01:18+01:00
Władanie morzami -posejdona
niezwykłą siłę -heraklesa
piękność -afrodytę
2010-02-08T14:02:07+01:00
Hestię o to żeby zajmowała sie chorymi dziećmi
afrodytę o to żeby na świecie było więcej miłości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T14:05:01+01:00
Poprosiłabym Afrodyte bogini miłości i piękności bym była piękna.
Here opiekunke małżeńst poprosiłabym o udane małżeństwo, a Hestie opiekunke rodziny o piękne dzieci.

Nie wiem w której jesteś klasie ale to powinno być dobre xD
pozdrawiam