Odpowiedzi

2010-02-08T14:01:57+01:00
Kochana Anetko!
Piszę do Ciebie, aby opisać Tobie mojej wspaniałe wakacje, które spędziłam wraz z moimi przyjaciółmi. Byliśmy we Włoszech u naszych wspólnych znajomych. Spędziliśmy tam cudowne chwile.
Na początku chciałabym Ci powiedzieć, że byliśmy w Wenecji. Romantyczne, wieczne miasto. Bajeczny widok zakochanej pary, płynącej w gondoli, jest niesamowity. Jest to magiczne miasto miłości. Chciałabym wybrać się tam z moim ukochanym w podróż pooślubną :).
Następnie pojechaliśmy do wspaniałej miejscowości Ca sa'vio- obok Wenecji. Tam spędziliśmy kilka dni. Mieszkaliśmy w namiotach, bardzo blisko morza. Atmosfera była fantastyczna, ludzie są bardzo sympatyczni, morze było cieplutkie a słońce od czasu do czasu wyłaniało się z poza chmur. Poznałam tam mnóstwo przyjaznych mi ludzi, których bardzo polubiłam.
Nie chciałam wracać do Polski, ponieważ tam czułam się tam jak w domu, ale niestety nasze wakacje się skończyły i musieliśmy już wracać.
Na koniec chciałabym Ci powiedzieć, jak bardzo żałuję że nie pojechałaś z nami. Liczę, że w przyszłym roku wybierzemy sie gdzieś razem.

Buziaki Anna
2010-02-08T14:11:13+01:00
Drodzy Rodzice!

Tak jak obiecałam, piszę list aby opisać moje dotychczasowe wrażenia.
Jest już piąty dzień pobytu. Ten czas tak szybko mija, a szkoda. Tutaj jest cudownie. Aż brak mi słów.
Podróż minęła na rozmowach i wygłupach. Poprostu nocnych szaleństwach. Natomiast pierwszy dzień był męczący, bo prawie wszyscy byli wykończeni podróżą. Oczywiście nie ja. Szalałam z koleżanką prawie cały dzień.
Pokoje może nie są najładniejsze, ale komu by to przeszkadzało, jeśli się ma wspaniałe lokatorki.
Stołówka jest niedaleko, a jedzenie wyśmienite. Oczywiście nie tak jak twoje, bo twojemu nic nie dorówna.
Każdy dzień jest inny. Jednego dnia idziemy na plażę, a innego do lasu. Zabawy terenowe w lesie są świetne. Trzeba się w nich wykazać sprytem i zwinnością.
Miasto jest śliczne. Mnóstwo sklepów. Jest gdzie wydać pieniądze!
Jutro jedziemy na wycieczkę do Ustronia Morskiego. Napewno będzie wspaniale. Przywiozę waz z tamtąd pamiatkę.
Musze kończyć ten list, bo za 10 minut mam zbiórkę. Idziemy zwiedzić miasto, więc nie moge sie spóźnić. Serdecznie Was pozdrawiam i całuję. Do zobaczenia.